На що у районі витратили більше 1,5 мільйона гривень державної допомоги

18 Листопада 2017, 11:33
Дошкільний навчальний заклад у Дорогиничах після ремонту 4680 Джерело: http://www.locadm.gov.ua
Дошкільний навчальний заклад у Дорогиничах після ремонту

За ці кошти перекрили дах дошкільних навчальних закладів у Локачах та Дорогиничах, дах школи у Старому Загорові, а також розпочали роботи в Озютичівській та Холопичівській школах.

На об’єкти соціальної сфери Локачинського району з державного бюджету передбачили більше 3 мільйонів гривень, – інформує сайт Локачинської РДА.

На 16 листопада використали 1,564 мільйона гривень. За ці кошти перекрили дах ДНЗ у Локачах та Дорогиничах. Аналогічні роботи провели у ЗОШ І-ІІІ ступенів у Старому Загорові. Окрім цього, майже 900 тисяч гривень планують вкласти у дахи Озютичівської та Холопичівської шкіл.

1
Ремонт даху
Ремонт даху

«В той час, коли значна частина коштів державного бюджету витрачається на оборону, субсидії, соціальний захист держава спрямовує значні ресурси, щоб у найвіддаленіших містечках та селах створити умови для  навчання, перебування та відпочинку найменших своїх громадян – наших з вами дітей. І ці кошти ми повинні використати максимально ефективно», – зазначив голова РДА Віктор Дудечко.

У дошкільному навчальному закладі Дорогинич, окрім зазначених робіт, облаштували також фасад та обмостки. Усі роботи виконали у межах кошторису.

1
у Дорогиничах
у Дорогиничах

 

Коментарі
19 Листопада 2017, 15:38
Світлина "ремонт даху" -перекриття даху сільського клубу с. Дорогиничі. Цікаво що доцільніше: перекрити заклад в якому нічого не відбувпється крім виборів і вистави рівно раз в рік, чи відремонтувати вуличне освітлення, зробити, врешті-решт, ямковий ремонт того, що колись було дорогою (подякуємо за це великотонажним фурам, які катають до Попкових складів центром).Добре було б, якби цей дах ще не протікав після таких "професіоналів" :))
22 Листопада 2017, 13:34
А такі профісіонали які вміють тільки те що працювати язиком могли б і долучитися до благоустрою села!!! І треба мати мужність писати не прихованим імям а сказати прямо в очі що і кому не подобається.
23 Листопада 2017, 23:00
А такі люди тільки і вміють що "ляпати язиком". Щось зробити, просто так, для села не в їх силах. На думку деяких людей в Дорогиничах не треба ні клубу, ні школи, ні сільської ради. Що ж ви за люди? Чому ви живете в такому селі де все не по-вашому? Їдьте туди де євродороги і освітлення. Чекаю відповіді Місцевого на моє запитання
23 Листопада 2017, 23:24
Пане місцевий, ви дуже обізнані з проблемами громадян! А чи можете ще щось, крім як тріпати язиком? Чим ви допомогли селу у якому живете? Якщо так переживаєте за дорогу, то купіть мішок цементу і зробіть ямковий ремонт (ремонт дороги - це не компетенція органів місцевого самоврядування). Я думаю, що знайдуться охочі вам допомогти у цьому! СПАСИБІ тим хлопцям, котрі МЕРЗНУТЬ на морозі і вітрі, роблячи добру справу для села. Завтра-після завтра ваша дитина буде виступати в цьому клубі, як-то, ви, будете дивитись тим хлопцям у вічі? Ви жалюгідно виглядаєте, коли пишете такі речі!!!
27 Листопада 2017, 12:34
Саша, я тебе троха покритикую)). На рахунок першого допису про фури. Ну це ж правда. Проблема є, і це обов' язок місцевої влади відреагувати. Я задовбався казати голові. Дороги тоже на балансі місцевої влади, тут ти не прав. Матеріал на клуб на скільки я знаю обійшовся малою кров'ю для бюджету, бо, вроді, дерево своє і бляха давно вже була. А от щоб накрити, то справді певні навички тра мати. Не мені тобі розказувати)) І я хліва перекривав літом, тому й не змерз) Про доцільність то хз. І ти правий і той правий. Ти просив коментувати. Ну от)) Троха критики
27 Листопада 2017, 12:49
В принципі, шо не роби - завжди знайдеться той хто тебе буде критикувати. Воно й добре, в принципі. Бодріт))
27 Листопада 2017, 19:40
Бодріт:)))))) Все вірно. Просто є люди, яким все не подобається. І на місці "дякую" вони кажуть "ви ...авно". Все потрібно, якщо то добра справа. І нам тре не об...ирати один одного, а допомагати. Я про це й написав!!! А Попко і мені надоїв, нищить все, а не допомагає ніяк...
29 Листопада 2017, 15:02
Мдаа....прям "пече"всіх клуб, і той шифер,таке враження що всі тільки й чекали коли він рухне щоб розтягнути по домівках в ночі як це зробили з бригадою ,колгоспом,гуртожитком,канторою і "новою" школою яка так і не добудувалась)))))бо в день строїли а в ночі крали...)))в мене просто нема слів...А на рахунок Попка,да, фури асфальт добренько знищили,але це не тільки його фури ,ай мешканці нашого села добряче ганяють своїми мазами ,камазамии гружоними, реально ганяють а не їздять нашими сільськими дорогами,таке враження часом що за ними женуться сепаратисти чи танки))))Кажу прямо, дороги в мене на вул. Лісовій фактично вже нема, хоча вона в нас там була не погана асфальт не поганий ше був,ямки де не де , пройти можна було...НО....в мене на вулиці живуть" ГОСПОДАРІ"бо інакше іх в селі не називають ,так от ,маючи багато техніки важкої, і на подвірї і городі купу болота як можуть так і витягують його на асфальт, іду кожен ранок на роботу і спостерігаю за цим жахом ,асфальт просто відривається під колесами того трактора , суцільне БОЛОТО пройти не реально і обійти ,добре коли вранці заморозок..а в ночі??.і нікому нема до цього діла так МАЄ БУТИ ,Тому з вище сказаного скажу одне ,шо дивувати Попкові і його фурам, чи Дібрововим "елітним" європакам в кілька тонннн, немає чого,оскільки ми самі жителі свого села безпощадно нищим по суті СВОЄЄЄЄ, а говорити і доказувати нема шо кому ,бо до дюдей це не доходить,самі ж бачать шо роблять не правильно але...Можлива я і не права що це пишу тут, але по суті до кого я маю звернутись?Коли відповідальність перекладають одні на одного.А можливо просто потрібно згуртуватись нам жителям свого села і не бути байдужими?Робити шось самим для благоустрою села і не дивитись на владу?Чи сільського голову,в нас ще є Депутати яких ми обирали на виборах.Всі вони ще доволі молоді люди і просто потрібно згуртувати людей обєднатись а не розсваритись і не нищити те що було створене для нас нашими дідами прадідами,бо тоді ми не матимемо шо лишити своїм дітям і внукам.Не соромно буде жити в руїнах без доріг ?Дитячого садочка?Школи?і т д...(От думаю як би в нас в Україні дозволили візьно купувати зброю і володіти нею як в штатах, то село б зпорожніло ,сусід сусіда би стріляв, я в цьому впевнена,і за шифер клубний і за землю і за дорогу ....дісталось би всім...Сумно , дуже сумно шо ми пишемо тут сперечаїмся обговорюєм за очі об....єм один одного,шукаєм винних хоча самі винуваті в цьому в якійсь мірі.....Не дурний сказав ,"зміни потрібно починати робити з себе,перш за все"тож давайте шось міняти шановний "МІСЦЕВИЙ" цей крик душі стосується саме вас в першу чергу.Дякую Всім
29 Листопада 2017, 18:28
Аліна повністю з тобою згідна. <br/>Стосовно Попка то і біля нас їздить їх техніка, люди бунтують, не пропускають. А от біля Аліни Паврознік Попко не їздить, але дороги дійсно чогось нема. Будете коментувати, що в селі не треба техніки? Треба! Тільки не треба шукати крайнього. В ПЕРШУ ЧЕРГУ ПОДИВІТЬСЯ НА СЕБЕ.<br/>Не раз чула від своїх односельців які казали:&quot;Краще б я жив на Колоні, там щось організовують, проводять День села...&quot; Хтось ще говорив про інші населенні пункти. То я вам скажу так: &quot;Добре там де нас нема, а де ми з'являємось , то відразу стає погано.&quot; Повторюсь, впершу чергу подивіться на себе, ВСЕ ЗАЛЕЖИТЬ ВІД ВАС. Хочете свята у селі згуртуймося, не все залежить від Андріївни чи Павловича.<br/>Чого в нас у центрі села такі зарості? То ви називате парком? На батьківських зборах не раз батьки казали, щоб почистити і дрова використати на опалення садочка і школи. Зараз дров вистачає. Але скажіть то реба чекати поки прийдуть батьки дітей які ходять в школу чи садочок? Чи може в нас є ще жителі села, а це особливо стосується МОЛОДІ, які можуть згуртуватися і почистити його, зробити для своїх дітей майданчик. Я впевнена що сільський голова тільки цьому посприяє, аби тільки було кому. Будете писати що це повинні організовувати керівники установ які є у селі? Олександр Павлович - бо це сільський голова, чи може я - бо я завідувач школи, чи може Юля Миколаївна - бо вони завідувач садочка, чи Орися Андріївна - бо вони завідувач будинку культури і парк дуже близько біля них. То НІ, це може зробити будь-хто. СПРОБУЙТЕ ЩОСЬ ЗРОБИТИ. І відразу почуєте &quot;які ви молодці (в лапках)&quot;, бо все одно комусь буде НЕ ТАК. <br/>Андрію ти кажеш, що перекриття клубу обійшлося малою кров'ю для бюджету, може й так. Але скільки років він уже перекривається? А Андріївна не може нічого великого організувати у клубі, бо хто зна шо може статися, а відповідати потім їм. То нехай роблять щось, швидше перекривають таке приміщення, то мабуть знаєш що від слів &quot;дайте&quot;, &quot;поможіть&quot; і до слів &quot;дякую за допомогу&quot; дуже великий шлях та ще й з невдачами. Добре знаєш, що Андріївна у нас людина творча і вміє поставити і п'єси, і сценки..., бо і сам не раз виступав. А от стосовно людей які перекривають клуб, то не варто казати що вони не спеціалісти, бо в них це не написано в дипломі. Люди перекривали центральну бібліотеку, дитячий садочок, будували заправки, прекривали дахи власних будинків. Я думаю рука в них уже набита. Може бути що хоч, може і протікати (не дай бог), але це може бути і у висококваліфікованих професіоналів.
29 Листопада 2017, 19:59
Руслана, на рахунок парку згоден 200% Розплідник для шуляків)) І як буде ініціатива я сам прийду зі своєю пилкою. І не я один, думаю. А тепер на рахунок ініціативи. Хай кожен займається своєю справою. Руслана, на тобі зараз організіція свята Нового року. Замість тебе того ніхто не робитиме, бо це якби твій обов'язок, як директора, за це ти отримуєш зарплату. Коли ти попросиш батьків,я думаю, вони не відмовлять тобі в допомозі. Але замість тебе не зроблять. Кожен на своїй роботі. І є така робота, яка передбачає слідкувати за благоустроєм села. За неї теж платять, до речі. Можна попросити людей допомогти, люди відгукнуться. Не всі, але відгунуться. Має бути ініціатива. Не від тебе і не від мене. Ми маємо чим займатись, але ми можемо допомогти. І так, сільський голова, перш за все має авторитет зібрати збори і проявити ініціативу. Директор школи відповідає за школу, дитсадка за садочок, будинку культури за розважальні заходи, а голова - хазяїн села. Хай кожен робить свою роботу і не перекладає її з хворої голови на здорову. А наші ініціативи мають підтримуватись. А не коли ми поставили машини поперек дороги (знов за ці кляті фури:), і дзвонили до голови, щоб підтримав нашу ініціативу, то нас зробили придурками.Розумієш?
01 Грудня 2017, 17:19
Дуже приємно що в нашому селі так багато молодих небайдужих людей.які не бояться висловити свою точку зору на проблеми села.За молоддю майбутнє.Якщо ви хочете подискутувати на тему -ремонту закладів соціальної сфери,то впершу чергу виясніть за які кошти ті роботи проводяться і непотрібно говорити дурниць не маючи достовірної інформації.Стосовно наших місцевих доріг,то на мою думку руйнуються вони не від того,що по них проїзджають великі машини,а через те що прослужили свій термін і потребують капітального ремонту(побудовані в1987 році).Ремонт який проводився нещодавно був ямковий і зроблений за кошти ,які лишилися від дороги біля Козака.Ми не можемо заборонити будь-кому їздити нашими дорогами ,власники транспортних засобів платять податок на дороги(в ціні бензину) ,а наша біда в тому,що ці податки ділить Київ ,а не ми.Якщо говорити про те чи є професіоналами люди які працюють на ремонті покрівлі на клубі .то я скажу так-мені доводилось працювати з цими хлопцями і щоб ви там про них не говорили вони є справжніми будівельниками і я попрошу їх не ображати ,а краще подякувати людям за роботу.
01 Грудня 2017, 18:14
Так, ми не маємо права встановлювати різного роду дорожні знаки і забороняти рух будь-якого транспорту. Але маємо право &quot;чемно попросити&quot; і апелювати до совісті власників цього транспорту. Капітального ремонту дороги нам, напевно, ще довго не бачити. Зберегти хоча б те що лишилось. Те що хлопці свою роботу зроблять це зрозуміло. Ми теж були не специ, коли у Вас підробляли)) Просто дайте свою оцінку, коли давно вже,як я пам'ятаю, говорили що в клубі тече дах і все погнило, тому страшно там якісь свята робити, чи варто починати з перекриття даху, коли скоро прийдеться міняти більшу частину дерева під ним. Це не докір якийсь, справді, просто питання. Бо я дійсно не знаю чи можна буде потім таке зробити. Якщо не можна, то тоді справді який сенс починати з бляхи.
01 Грудня 2017, 19:36
А чого такий &quot;шухер&quot; за хлопців піднявся, бо спочатку по селі пішла мова (сам чув,навіть:), що &quot;хто хоче, той перекриває. Кого під баром зловили, того на дах відправили&quot; Як видно, то геть не так. Класно, що на цю статтю відреагувало стільки людей. Не тільки тут.Показник що людям не всеодно.Хто як. Це його особиста думка, яку він має повне право висловлювати. Просто, щоб не обговорювати і обурюватись в інтернеті, потрібно робити якісь обговорення наживо. І проблемами ділитись, і пробувати вирішувати їх. І похвалити того кого треба,в кінці кінців. Не ср***ись, а дискутувати.Реально ж в суперечці народжується істина. Заодно як дорогинці районну газету пропіарили))
Коментар
20/04/2024 Субота
20.04.2024
19.04.2024