Локачі: провели засідання щодо впровадження STEM-освіти

17 Квітня 2018, 07:05
«Формування ключових компетентностей учня шляхом впровадження STEM-освіти» 1499
«Формування ключових компетентностей учня шляхом впровадження STEM-освіти»

03 квітня 2018 року в Локачинській гімназії провели педагогічне засідання, де обговорювали «Формування ключових компетентностей учня шляхом впровадження STEM-освіти».

Про це пише на сайті ОНЗ "НВК «Локачинська ЗОШ І-ІІІ ст.-гімназія»

STEM (Science, Technology, Engineering and Mathematics) — наука, технології, інженерія, математика. Цим терміном традиційно окреслюють підхід до освітнього процесу, відповідно до якого основою набуття знань є проста та доступна візуалізація наукових явищ, що дає змогу легко охопити і здобути знання на основі практики та глибокого розуміння процесів. Акронім STEM був запропонований в 2001 році для позначення революційного тренду в освітній та професійній сферах науковцями Національного наукового фонду США (незалежне агентство при урядові США, що забезпечує фундаментальні дослідження та освіту у всіх галузях науки, окрім медицини).

STEM-підхід є необхідною складовою для задоволення зростаючих потреб суспільства практично в усіх сферах. Наприклад, цей підхід застосовується в медицині, агропромисловому комплексі, енергетиці, робототехніці, ІТ, транспорті, промисловому та цивільному будівництві, тощо.

STEM-освіта не лише спрямовує увагу на природничо-науковий компонент навчання та інноваційні технології, але й активно розвиває творчу складову особистості та критичне мислення. Тому на сьогоднішній день активно використовують акронім STEAM, де А — Art (мистецтво).

На теоретичних аспектах запровадження STEM-освіти зупинився заступник директора з навчально-виховної роботи Никитюк В.М. 

Вчителі-предметники продемонстрували STEM-підхід при дослідженні води з точки зору географії, фізики, хімії, біології, екології, астрономії, інформатики, мистецтва, музики та фольклору.

Коментар
19/03/2024 Вівторок
19.03.2024
18.03.2024