У юстиції Волині розповіли, що робити, якщо придбав зіпсований продукт

06 Квітня 2019, 15:35
995

У кожного з нас не раз бувало так, що купив у магазині продукт, а він виявився прострочений. І що ж тоді робити?

Юстиція Волині розповідає кілька маленьких порад як в такому випадку захистити своє порушене право.

Отже, ми повинні вимагати у продавця замінити товар або ж повернути сплачені кошти. Але є обов’язкова умова мати при собі чек, який підтвердить Вашу покупку. Якщо, будучи у магазині, Ви виявили зіпсований товар або ж прострочений, то неодмінно вимагайте, аби такий товар прибрали із продажу.

І ще важливо знати, що усі товари, які перебувають в обігу в нашій країні, повинні обов’язково маркуватися державною мовою. Відсутність такого маркування вважаєтиметься, що товар завезений із порушенням митних правил або є фальсифікованим.

У будь-якому випадку, якщо матимете запитання, звертайтесь на гарячу лінію Держпродспоживслужби за номером 044 364 77 80, яка працює цілодобово та за номером Єдиного контакт-центру системи безоплатної правової допомоги 0800 213 103.

Коментар
24/04/2024 Середа
24.04.2024
23.04.2024