У Юстиції Волині розповіли, як отримати компенсацію за неякісні послуги салонів краси

01 Травня 2019, 11:31
2234
Часто результат роботи майстра в салоні краси може не порадувати, а розчарувати невдалою стрижкою, поганим манікюром або процедурою, яку не замовляли.
Юстиція Волині розповіла, як же отримати компенсацію за неякісні послуги салону краси.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», у разі надання неякісної послуги особа має право вимагати на вибір:
  • безоплатного усунення недоліків
  • зменшення ціни послуги, що надається
  • виправлення завданих недоліків та повернення до попереднього стану, якщо це можливо.
Якщо ви незадоволені послугами салону краси, перш за все:
  • Зверніться до адміністрації салону.
  • Повідомте, хто із майстрів надавав послугу та вимагайте повернути кошти чи усунути недоліки.
  • Якщо адміністрація салону відмовляється усунути недоліки чи повернути гроші - зверніться з письмовою скаргою до територіального підрозділу Держпродспоживслужби. Також можна подати скаргу онлайн на сайті Держспродспоживслужби за посиланням: https://consumer-gov-ua-appeal.ml/ або
  • Зверніться до суду з вимогою про: безкоштовне усунення недоліків, зниження ціни, безкоштовної повторної процедури або відшкодування компенсації за надану неякісну послугу.
Виникає питання: як довести факт обслуговування, адже не в усіх салонах надають квитанції про оплату послуг?
Перед походом в салон сфотографуйтеся, а після – сфотографуйте результат роботи, щоб було видно недоліки.
Доказами можуть бути також свідчення інших клієнтів салону або запис з камер спостереження.
Якщо ви не відразу виявили недоліки в роботі майстра, ви можете звернутися в салон і через 2-3 дні. Їх зобов'язані виправити, при чому повинні зробити це безкоштовно. Але в такому разі обов'язкова наявність квитанції про оплату послуг салону.
 
Коментар
20/04/2024 Субота
20.04.2024
19.04.2024