Затурці: місцева вчителька побувала на Кіпрі завдяки проєктній діяльності

11 Липня 2019, 15:32
Катерина Васюта 3265
Катерина Васюта

Ще донедавна Катерині Васюті – вчительці англійської мови із Затурець, про це навіть і не гадалось.

А вже сьогодні, не стримуючи емоцій, ділиться враженнями про тематичний еTwinninq-семінар на острові (у місті Лімасол), який відвідала минулого місяця разом із 90 учасниками із 22 країн світу, – пише Людмила Мельничук Богута.

«Тема семінару надзвичайно вагома: «Розвиваємо школу в напрямку до демократичної». Досвід, здобутий під час воркшопів на конференції, – неоцінений. Після таких заходів хочеться творити та ділитися отриманим позитивом зі своїми учнями, на конкретних прикладах показуючи, що мрії здійснюються завдяки наполегливості та відданості своїй справі», – розповідає пані Катерина.

Перший крок назустріч мрії Катерина Олександрівна зробила ще два роки тому: відтоді, як зареєструвалась до еTwinninq Рlus – навчальної програми Європейської Комісії, започаткованої з метою розвитку співпраці європейських шкіл.

На запитання: «І що тобі з того?», яке, бува, їй адресують, відповідає просто і коротко: «Хочу дати своїм учням не тільки максимальні знання, а й зробити все, аби навчатись було ще й цікаво». Для цього спочатку, як каже, сама поетапно опановувала програму, придивлялася, вчилася. Невдовзі почала працювати над створенням власних проєктів. І, як результат, за порівняно невеликий проміжок часу разом із учнями вдалося реалізувати їх чимало: «Вода навколо нас», «Моя перша абетка», «Тварини», «Тінейджерське літо», «Я дівчинка і я цим пишаюсь» та інші.

«Теорія в навчальному процесі – це сухо і нецікаво. І от саме такі проєкти дають можливість дітям діяти самостійно, спілкуватися та обмінюватися досвідом разом із такими ж учнями з різних європейських країн, заодно удосконалюючи знання іноземної мови та комп’ютерної грамоти. Звичайно, що без вчителя тут не обходиться, адже треба допомогти дитині знайти інформацію, підказати як перетворити її у гарну презентацію. Але одним із головних аспектів проєктної діяльності є свобода дії школярів, де є право вибору. Тому дітвора дуже любить проєктну роботу. Щойно втілюємо один із задумів в життя, як уже з нетерпінням допитуються, над чим працюватимемо далі», – ділиться моя співрозмовниця.

Завдяки ентузіазму та працелюбності дружніх шкільних команд і результати таких цікавих справ не заставляли чекати на себе. Всі роботи були високо оцінені. А проєкт «Я дівчинка і я цим пишаюсь», взагалі, за словами Катерини Васюти, перевершив усі сподівання. Будучи одним із 5,5 тисяч представлених у минулому році, він отримав національну відзнаку якості та три європейських, а ще – визнаний найкращим проєктом року у Вірменії та в Україні.

«Таке буває, напевно, раз на все життя. Дуже тішуся досягненнями моїх учнів. Пам’ятаю, тоді Фейсбук просто «ряснів» сертифікатами, які вони отримали за участь», – радіє вчителька.

2

Саме завдяки яскравій проєктній діяльності, Катерині Олександрівні, як керівнику, і випала нагода відвідати майстер-клас професійного розвитку на острові Кіпр, де здобула новий досвід і чергову порцію позитиву та натхнення. Нині, як зізналась, вже виношує думку про створення екологічного проєкту. Впевнена, що школярі такий задум підтримають і залюбки візьмуться за його реалізацію.

Людмила МЕЛЬНИЧУК

Коментар
25/04/2024 Четвер
25.04.2024