Чому житель Привітного Василь Ліховський нарікав на роботу «укртелекомівців»

15 Березня 2020, 12:05
1635

Багато людей на Локачинщині користуються послугами «Укртелекому», хоча рейтинг цього оператора зв’язку останнім часом впав.

Деякі краяни скаржаться на перебої в роботі провайдера, малу швидкість Інтернету (вона інколи може не відповідати заявленій в тарифі), несвоєчасне сервісне обслуговування. Мають люди претензії й до працівників дільниці, що обслуговує безпосередньо наш район.

Так, нещодавно житель Привітного Василь Ліховський повідомив, що вже кілька тижнів потерпає від відсутності вдома Інтернету, хоча за послуги «Укртелекому» платить вчасно і недешево.

Щоб дізнатися причину неполадок, пан Василь телефонував регіональним представникам цього оператора зв’язку. Там пояснили, що в селі пошкоджено мережевий кабель і пообіцяли усунути несправності вже найближчим часом.

«Цієї обіцянки не виконали ні через тиждень, ні через три… Дзвонив туди повторно багато разів, проте в телекомівців завжди знаходились якісь відмовки – то матеріалів для ремонту ще не доставили, то робочих рук не вистачає. Багато де бував за кордоном, але подібного неподобства не бачив. Як це так, частину села залишити без Інтернету. Чому маємо страждати через чиюсь бездіяльність? – нарікає мій співрозмовник.

Провідний інженер дільниці мережі доступу (311/6) Волинської філії ПАТ «Укртелеком» Володимир Бліндер каже, що бригада відразу після звернення побувала у Привітному і виявила причину неполадок.

«Поблизу центру села стороння організація при проведенні земляних робіт пошкодила в кількох місцях підземний кабель. Через нього включено 16 ліній телефонного зв’язку та Інтернет. При виїзді на місце аварії наші працівники обхідними зв’язками відразу відновили чотири абоненти, для решти дванадцяти – замовили у Луцьку необхідні матеріали. Отримали їх через кілька днів. Планували відразу приступити до робіт, але три наші працівники одночасно пішли на лікарняне. Залишились тільки я і водій. Отож, вже з початку наступного тижня, обов’язково візьмемось за відновлення неполадок», – наголошував 21 лютого у коментарі нашому кореспонденту Володимир Бліндер.

Тож ми знову зателефонували йому вже у вівторок ввечері – 25 лютого, щоб довідатись, чи дотримали «укртелекомівці» обіцянки.

Бліндер повідомив, що, попри несприятливі погодні умови, за два дні вдалося частину кабелю закопати по старій трасі, решту змонтувати на опори зв’язку і таким чином повністю відновити в селі телефонний зв'язок та Інтернет. Підтверджує ці слова і Василь Ліховський, до чиєї оселі нарешті повернулась така затребувана послуга.

Павло КОСТЮЧКО

Коментар
24/04/2024 Середа
24.04.2024
23.04.2024
Афіша
  • Сьогодні
  • Завтра
  • Незабаром