Що потрібно знати про проєкт «Онлайн Будинок Юстиції»

02 Квітня 2020, 17:18
«Онлайн Будинок Юстиції» 920
«Онлайн Будинок Юстиції»

У Міністерстві юстиції України діє проєкт «Онлайн Будинок Юстиції», який є доступний для кожного українця і забезпечує отримання послуг без контакту з представниками влади.

Послугами, в тому числі, з реєстрації громадського об’єднання з правом юридичної особи, можуть скористатися всі українці. Про це повідомляє Ольга Семенюк – заступниця начальника Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (Львів).

Для цього достатньо зайти на сайт сервісу, розділ «РЕЄСТРАЦІЯ БІЗНЕСУ ТА ГО», де передбачено державну реєстрацію юридичних та фізичних осіб-підприємців онлайн, не виходячи з дому або офісу, тобто в даному розділі Ви можете пройти реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців. Вибравши функцію «ЗАРЕЄСТРУВАТИ»Ви маєте змогу обрати «ВИД СУБ’ЄКТА», де у Вашому випадку обирається «ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ».

Читайте також: Що потрібно знати про зміни у сфері державної реєстрації.

Це сервіс попередньої подачі документів на реєстрацію ГО на перевірку та правовий аналіз, який вимагає особистого подання документів після їх перевірки та електронна послуга, що дозволяє подати документи та зареєструвати ГО повністю дистанційно доступна у персональному кабінеті «Онлайн Будинку юстиції» «ЗАРЕЄСТРУВАТИ ОНЛАЙН».

Читайте також: Що потрібно знати про спадщину та спадкоємців.

Для проведення попередньої правової експертизи документів, які подаються для реєстрації громадського об’єднання, необхідно зайти на портал «Онлайн Будинок Юстиції», зареєструватись в особистому кабінеті, прикріпити скановані копії документів, визначені частиною першою статті 17 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» та подати їх в електронному вигляді.

Читайте також: Як отримати юридичну консультацію дистанційно.

За результатами попередньої правової експертизи, заявнику протягом трьох робочих днів направляється повідомлення на вказану ним електронну адресу.

Якщо документи відповідатимуть законодавству, можна одразу подавати їх для державної реєстрації у паперовому вигляді зручним для заявника способом. Чинним законодавством на сьогодні передбачено декілька способів подання документів для державної реєстрації громадських об’єднань: безпосередня подача або надсилання поштою до міжрегіонального управління юстиції та подання через центри надання адміністративних послуг Волинської області.

Читайте також: Як захистити своє майно та Як захистити власну нерухомість та навіщо ставити її на контроль.

Коментар
26/04/2024 Четвер
25.04.2024