Учні Затурцівського ліцею досліджували, чим відрізняється кібербулінг від булінгу
Учні 9-А та 9-Б класів Затурцівського ліцею імені Вʼячеслава Липинського досліджували, що таке кібербулінг та як не стати його жертвою.
Заняття у рамах медіагуртка «Район.Діти» провела редакторка видання Район.Локачі Аліна Бохотниця 23 травня.
Під час заняття діти виокремили ознаки кібербулінгу та дізналися, чим він відрізняється від «звичайного» булінгу.
«Насправді кібербулінг є дуже небезпечним, адже жертва не завжди розуміє, що потрапила під жорстокий тиск та потребує допомоги. Дуже важливо, щоб діти вміли розрізняти невинні жарти від справжнього цькування. Важливо і розповісти дітям куди можна звернутися за допомогою», – розповідає викладачка гуртка.
Учасники заходу взяли участь у практичному занятті, яке допомогло зрозуміти як діяти якщо хтось став жертвою кібербулінгом. Девʼятикласники поділилися на три групи, кожній з яких дали роль: «Жетрва», «Свідок» та «Користувач». Групи по черзі писали на аркушах «Що потрібно робити?» та «Що не потрібно робити?», коли ти знаходишся в тій чи іншій ролі під час кібербулінгу.
Серед основних порад, що робити, якщо ви стали жертвою кібербулінгу, діти назвали наступні:
- повідомити про цькування кіберполіцію;
- не відповідати на агресію;
- за потреби, звернутись до психолога;
- повідомити батьків;
Аліна Бохотниця наголосила на небезпеці кібербулінгу та пояснила школярам до яких наслідків він може призвести.
Читайте також: Як учні Затурцівського ліцею на один день стали фотографами
Журналістка нагадала присутнім номера телефонів за якими вони можуть звернутись по допомогу: національна гаряча лінія для дітей та молоді 0 800 500 225 (з мобільного або стаціонарного телефону) або 116 111 (з мобільного) (повідомлення анонімні);
Також можна написати у соцмережах: Instagram: @childhotline_ua, Facebook: @childhotline.ukraine, Telegram: @CHL116111.
А для психологічної підтримки – звернутися за онлайн-консультаціями у такі платформи та проєкти як Teenergizer або ПОРУЧ.