У Локачинському районі дистанційно обслуговуватимуть клієнтів

20 Липня 2018, 15:40
Обслуговування 1307
Обслуговування

У процесі казначейського обслуговування у Локачинському районі розпочали процес запровадження електронної форми обслуговування клієнтів за допомогою програмно-технічного комплексу «Клієнт казначейства – Казначейство» з використанням надійних засобів електронного цифрового підпису та сучасних інтернет-технологій.

Інформація, яка стосується системи дистанційного обслуговування клієнтів із застосуванням програмно-технологічного комплексу «Клієнт Казначейства – Казначейство», розміщена в рубриці «Електронні сервіси» на головній сторінці офіційного Веб-порталу Казначейства України, – інформує в.о.начальника управління Т.І.Вронська.

Отже, згідно Дорожньої карти підключення до СДО, клієнт, який прийняв рішення про підключення до СДО, повинен заповнити анкету клієнта, бланк якої розміщений в рубриці «Електронні сервіси» на головній сторінці офіційного Веб-порталу Казначейства України, та надати її у будь який зручний для себе спосіб до управління Казначейства. Працівник управління Казначейства, який обслуговує клієнта, вносить дані анкети до реєстру клієнтів СДО. Наступним кроком буде укладання договору про дистанційне розрахункове обслуговування з використанням ПТК «Клієнт Казначейства -Казначейство».

На підставі цих даних Управління електронних сервісів ДКСУ починає готувати для клієнта комплекс криптографічного захисту інформації «Криптосервер» та ключові дані для нього .

Клієнт на цьому етапі має придбати носії ключової інформації. У разі, якщо клієнт прописав в договорі лише необхідність отримувати виписки, йому достатньо одного НКІ для ЕЦП бухгалтера (у ідеальному випадку 2, враховуючи взаємозаміну). Якщо планується здійснювати платежі, необхідно як мінімум 3 НКІ — ЕЦП керівника, бухгалтера та ЕЦП печатка (в ідеальному випадку 5 — 2 ЕЦП керівника, 2 ЕЦП бухгалтера, 1 ЕЦП печатка). За бажанням клієнта є можливість також генерувати ЕЦП операціоніста.

Після придбання НКІ клієнту необхідно згенерувати ключі та отримати їх сертифікати. Для цього представник клієнта особисто звертається до одного з ВПР АЦСК ДКСУ за своїм вибором. Перелік ВПР з їх контактами розміщений на сайті АЦСК ДКСУ, там же є перелік необхідних документів, бланки документів та зразки заповнення.

Після отримання ключів клієнт заповнює на кожного підписувача та печатку заявки на надання доступу та надає до управління Казначейства, де обслуговується.  Клієнт встановлює та налаштовує криптосервер та здійснює пробне підключення, після цього заповнюється акт про підключення до СДО та надається до управління Казначейства.

 

Коментар
29/03/2024 П'ятниця
29.03.2024
28.03.2024