Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter
Як Е-кабінет зменшив черги у сервісних центрах МВС
Як Е-кабінет зменшив черги у сервісних центрах МВС

Розрулили: як Е-кабінет зменшив черги у сервісних центрах МВС

17:34 23.04.2019
224

Вже більше трьох місяців працює Електронний кабінет водія. З його допомогою кожен може дізнатися актуальну інформацію про власні авто та посвідчення водія, перевірити й оплатити адміністративні правопорушення, переглянути історію будь-якого автомобіля за VIN-кодом і записатися в електронну чергу до сервісних центрів МВС. Сьогодні волинські водії забули, що таке стояти у безкінечних чергах, а можуть вирішити свої питання в Е-кабінеті.

Читайте також: Митарства бляхарів на Волинській митниці, або Все про гроші з імпортних авто

Проект реалізували у партнерстві Головного сервісного центру МВС і Державного агентства з питань електронного урядування. А також за підтримки проекту USAID/UK aid «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах»/TAPAS і Фонду Східна Європа.

Як працює та які результати приносить онлайн-сервіс розповів для Бізнес.Район начальник Регіонального сервісного центру МВС у Волинській області Олександр Малашко.

«В оновлених сервісних центрах МВС Волині кожного дня реєструються до 30-40 людей за попереднім онлайн-записом в Електронному кабінеті водія. Відтак, клієнти не витрачають час на так звані «живі» черги, приходячи на власноруч обрану годину», – каже начальник Регіонального сервісного центру МВС у Волинській області Олександр Малашко.

ЯК ФУНКЦІОНУЄ ЕЛЕКТРОННИЙ КАБІНЕТ ВОДІЯ

Раніше більшість адміністративних та сервісних послуг водіям надавали лише безпосередньо у Сервісних центрах МВС. Актуальну інформацію про транспорт та посвідчення водія люди могли дізнатися особисто. Інформацію про штрафи одержували тільки у вигляді поштового повідомлення за кілька днів після скоєння правопорушення.

«Тепер водій може зайти у свій Е-кабінет за допомогою електронної ідентифікації і дистанційно користуватися послугами МВС. До речі, нещодавно електронний кабінет водія став зручнішим, зокрема додали опцію авторизації через BankID ПриватБанку», – зауважує Олександр Малашко.

Сьогодні водій чи водійка в своєму Е-кабінеті можуть переглянути інформацію про посвідчення (національне та міжнародне), дізнатися актуальну інформацію про свої авто (технічні характеристики, право власності, історії). Також можна перевірити, чи наклали обтяження на транспорт. Окрім того, оперативно одержати повну інформацію про адмінпорушення та зареєструватися в електронну чергу.

Читайте також: Цифрова революція Пенсійного фонду України: кому, де, як і навіщо реєструватися

ЯК ЗАЙТИ ДО Е-КАБІНЕТУ ВОДІЯ

Електронний кабінет доступний на сайті e-driver.hsc.gov.ua та на Урядовому порталі kmu.gov.ua у розділі «Електронні послуги». Зайти до Кабінету можна за допомогою цифрового підпису, BankID або MobileID.

Тепер більше немає потреби стояти в черзі в банках чи заповнювати «від руки» платіжки. У своєму Кабінеті користувач зможе швидко як сформувати платіж, так і провести його онлайн.

Для охочих замовити індивідуальні номерні знаки в Електронному кабінеті, водії мають можливість перевірити, чи обраний знак вільний у певному регіоні, та одразу замовити макет.

Революційним нововведенням стала можливість перевірити будь-який транспорт за VIN-кодом, що неабияк зручно під час купівлі-продажу авто. Безкоштовно можна дізнатися про останню операцію з авто, дату та місце його останньої реєстрації, рік випуску та загальні технічні характеристики.

«Діджиталізація охопила не лише цю сферу. Окрім того, ми пропонуємо всім відвідувачам заповнювати електронну анкету, таким чином ставши учасником проекту «Таємний клієнт», – додає Олександр Малашко.

ЯК ОЦІНИТИ ПОСЛУГИ СЕРВІСНИХ ЦЕНТРІВ МВС

Для цього потрібно скористатися реальними послугами в рамках проекту «Таємний клієнт» в сервісних центрах МВС Луцька та Нововолинська. Після того заповнити та надіслати анкету-відгук: hsc.gov.ua/anketa/.

Під час свого візиту до сервісного центру, люди можуть оцінити роботу адміністратора за інформаційною стійкою, адміністратора, який надав послугу, екзаменатора (у випадку складання іспиту на право керування транспортним засобом), фахівця Експертної служби МВС, спеціаліста кол-центру Головного сервісного центру МВС.

Клієнт також зможе зазначити інформацію щодо зручності навігації, дотримання інклюзивних умов, організації роботи сервісного центру МВС, доступності інформації на сайті та консультаційної підтримки у соціальних мережах. У рамках проекту за підтримки проекту USAID/UK aid /TAPAS і Фонду Східна Європа можна буде перевірити якість надання послуг. Зокрема, реєстрація та перереєстрація авто, отримання посвідчення водія вперше або його обмін, отримання довідки про несудимість, замовлення індивідуальних номерних знаків та ін.

Назар ДАВИДЕНКО

Коментарі
19 травня
Сьогодні
Вчора
17.05.2019
16.05.2019
15.05.2019
14.05.2019
13.05.2019
Підписатися на наші новини
*ви у будь-який момент зможете відписатися від наших новин