Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter
Роман Рублюк
Роман Рублюк

Від лампи з Дартом Вейдером до велетенської вивіски: волинський «Арт-Хаус» здійснює найшаленіші мрії замовників

16:30 24.09.2020
2206

На задньому дворі культурно-розважального центру «Адреналін Сіті» заховалося дуже цікаве виробництво, продукти роботи якого волинянам точно траплялися неодноразово. Однак, ймовірно, пересічні жителі могли не знати, що зробили їх саме тут.

Вже сім років на ринку рекламних послуг Західної України працює рекламно-виробнича студія «Арт-Хаус», яка може запропонувати клієнтам дуже широкий спектр послуг, лише сувенірної продукції мають понад 1000 найменувань. Тут можна замовити будь-які товари: від номерків на ключі до велетенських вивісок із підсвіткою на магазин.

Про розвиток підприємства та роботу у карантин розповів директор студії Роман Рублюк, який знає всі тонкощі виробництва, адже працює тут з моменту відкриття й піднявся кар’єрними сходинками від монтажника до очільника «Арт-Хаусу».

– Ви на ринку вже тривалий час і міцно стоїте на ногах. Розкажіть, будь ласка, як і з чого все розпочиналося?

– Сім років тому у компанії VolWest Group вирішили створити підприємство, яке закриє потребу корпорації у виготовленні вивісок, банерів та іншої рекламної продукції. Це і був наш початок. Фірма починалася з трьох людей: директор, головний інженер і я – монтажник. Моїм завданням був безпосередньо монтаж, головний інженер займався виготовленням реклами, директор відповідав за формування замовлень.

Читайте також: Перезавантаження: як змінився «Адреналін Сіті» під час пандемії

Для того, щоб налаштувати виробництво, ми відразу купили два принтери. Через рік придбали фрезер (використовується для гравіювання та порізки, – авт.) По трохи ми придбали всю техніку, яка була нам потрібна.



– З того часу ви суттєво розширилися. Таке масштабне виробництво, напевно, потребує багато робітників. Скільки ви маєте працівників?

– Штат працівників у нас змінювався від трьох до 30. У період кризи ми вимушено скоротили штат, оскільки не було великих об’ємів замовлень. Зараз у нас працює десять людей: директор, керівниця відділу продажів сувенірної продукції, інженер, дизайнер, оператор фрезерного станка й оператор лазерного устаткування, також головний з виробництва і, звичайно, бухгалтерка.

Наразі у нас маленький, але дружний колектив, ми один одного розуміємо, жартуємо, допомагаємо. У нас немає чужої роботи. Керівниця відділу продажів може без проблем допомогти пакувати та відправляти товар. Намагаємося працювати так, щоб у колективі все було злагоджено.


– Розкажіть трохи про ваших клієнтів. Хто вони?

– Першими клієнтами «Арт-Хаусу» були магазини «Наш край» та «Колібріс». Через декілька років коло охочих співпрацювати із нами значно розширилося. До нас за послугами почали звертатися інші підприємці. Головним нашим клієнтом і досі є інвестиційні проєкти VolWest Group.

Згодом у компанії запустили ще відділ, який займається виготовленням сувенірної продукції. Але це вже зовсім інша історія. Якщо говорити про сувенірну продукцію, звертаються переважно фізичні особи, які на подарунок або для себе щось замовляють. Якщо взяти рекламу, то здебільшого це підприємці та магазини.

Наша база нараховує більше тисячі клієнтів. Це і підприємці, і магазини, і люди, які в нас купують сувенірну продукцію.

Ми можемо втілити в життя 99% того, що хоче клієнт. Запросто можемо забезпечити усю рекламну продукцію для магазину: вивіски, банери, вказівники, брелоки, номерки на ключі, сувеніри з логотипом та багато інших дрібничок. Також самі розробляємо проєкт та втілюємо його у життя.


– Для більшості бізнесів карантин відчутно вдарив по доходах. Як ви підлаштовувалися до карантинних вимог і чи сильно обмеження вплинули на діяльність підприємства?

– На початку карантину однозначно був спад виробництва, адже закривалося усе. Але, зважаючи на те, що головний наш клієнт – супермаркети, які майже не закривалися, це дало нам змогу втриматися і продовжувати роботу.

Проте ми відчули незручності обмежувальних заходів. Як виробництво ми не могли сидіти на повному карантині, бо просто не вижили б. У нас велике приміщення, тож виводили на роботу тільки тих людей, які працюють за станками. Я особисто їздив і збирав працівників на роботу, адже тоді транспорт не курсував.

Читайте також: З ШАГом в школу: хто і навіщо відкрив новий приватний навчальний заклад

У мене перед початком карантину захворіло дві людини, і я змушений був закрити виробництво на тиждень. Потім, коли стало зрозуміло, що це не коронавірус, почали відновлювати роботу.

– У карантин замовлення були такі, як завжди? Чи, можливо, виникли нові запити у клієнтів?

– Так, був новий запит – захисні екрани. Як я вже казав, ми працюємо з мережами магазинів. І в той період головна потреба була у якісних засобах захисту.

«Арт Хаус» – основний підрядник «Нашого краю» та «Спару», тому вони відразу звернулися до нас. І ми почали шукати рішення, як виготовити захисні екрани, тестувати їх... Було багато варіантів, та нам було важливо, щоб наш продукт справді захищав людей. На підприємстві знайшли такий варіант, який відповідає усім критеріям захисту й одночасно є зручним для постійного використання, та почали його виробництво.

Проте, у той період був дуже великий ажіотаж на матеріал, який був потрібний для виготовлення захисних щитків. Ми його скуповували в Рівному, Львові, адже всі в один момент захотіли виготовляти цей продукт. Тоді ми змогли закупити потрібну кількість матеріалів та виготовили понад 300 екранів.

Знаєте, пандемія дала мені розуміння того, що COVID-19 – це стрибок вище себе, це виклик, який не всі готові прийняти.


– Знаю, що крім виробництва банерів, афіш, вивісок різної складності, ви ще й займаєтеся виробництвом сувенірної продукції. І у вас дуже широкий спектр таких товарів. Розкажіть детальніше про цю частину вашої роботи.

– Так, це правда, ми можемо запропонувати покупцям понад 1000 варіантів різноманітних сувенірів. Це картини (фото на полотні), ліхтарі, годинники, різні цікаві речі для дизайну та багато іншого.

Наприклад, ми виготовляємо нічники – це повністю handmade, бо ж купуємо усі складники від шнурочка до патрона та акрилу. А далі все складаємо самі. Тут виграємо якістю та дизайном. Маємо понад 500 варіантів дизайну таких ліхтариків.


Як народжується новий продукт? Все дуже просто: у нас є інженер і дизайнер, які займаються розробкою новинок та удосконаленням вже наявних товарів.

Багато чого ми робимо під замовлення. Людина може надіслати ескіз, який би дизайн вона хотіла годинника, ліхтарика, і ми це втілимо в життя. Такий товар буде один на весь світ.

Читайте також: «Якісне навчання завжди матиме попит», – Тетяна Репницька

Ще ми займаємося друком фото на полотнах. На цю послугу маємо підвищений попит. Це вже стало трендом, тому таке у нас замовляють дуже часто.


Також деякий час робили кастомні годинники. Ще маємо годинники з ефектом 3D, називаються «Вулики».

Цікава розробка – наша новинка – колонки, підсилювачі звуку. Є різної форми. Збільшується звук за допомогою акустики й, звичайно, фізики. Цей товар також має підвищений попит. Дуже зручно, адже немає дротів і нічого додатково використовувати не треба, просто поставити на підставку, і пісня гратиме значно гучніше.



– Чи легко працювати у цій ніші? І з якими проблемами ви стикаєтеся у роботі з сувенірною продукцією?

– Наші сувеніри мають високу конкуренцію, тому дуже хочеться знайти той унікальний продукт, який матиме широкий попит серед покупців.

Часто люди не розуміють, що таке вініловий годинник, бо наша молодь не знає, що таке вінілова платівка взагалі. Тому, шукаємо підходи, аби більше знайомити покупців з нашими виробами.

Дуже багато питань у людей щодо нічника, вони не розуміють, що це таке, як він може світитися, чому у нього різні кольори. Залюбки розповідаємо про цей оригінальний сувенір.

Читайте також: «Мене проперло від того, що я побачив», – Остап Дроздов про Музей Корсаків

На жаль, в українців досить маленький поріг фінансів. Люди готові віддавати за якусь сувенірну штучку не більше 200 гривень. Все, що дорожче, продається значно гірше.

Саме тому ми постійно в пошуку, у нас постійно з'являється нова продукція


Спілкувалася Наталія ГОЛОДЮК
Фото Ірини КАБАНОВОЇ

Коментарі
28 жовтня
Сьогодні
Вчора
26.10.2020
25.10.2020
24.10.2020