У Війницькій громаді минулого року розглянули 552 звернення від селян

15 Квітня 2020, 12:05
612

Голова Війницької ОТГ Сергій Вербицький, прозвітував про роботу громади минулого року.  

При створенні Війницької об’єднаної територіальної громади до її складу увійшли 13 населених пунктів: 6 сіл Володимир-Волинського району – села Березовичі, Бобичі, Яковичі, Хворостів, Бегета, Міжлісся та 7 сіл Локачинського району – села Озютичі, Запуст, Війниця, Павловичі, Михайлівка, Губин, Тумин. Про це йдеться у звіті голови.  

Інтереси громади в сільській раді представляють 14 депутатів. З метою вивчення, попереднього розгляду і підготовки питань, які належать до повноважень ради, здійснення контролю за виконанням рішень ради, її виконавчого комітету, утворили три постійних депутатських комісій.

2019 рік є першим роком діяльності Війницької об’єднаної територіальної громади. 

З набуттям повноважень об’єднаної територіальної громади здійснили й заходи щодо передачі як майна сільських рад, що об’єдналися, так і установ, які були спільною власністю територіальних громад двох районів у комунальну власність Війницької об’єднаної територіальної громади.

Цей процес був найвідповідальнішим, адже працівники сільських рад, медичних закладів, працівники освіти, культури не повинні були залишитися без заробітної плати та і взагалі без робочих місць.

Організували та забезпечили роботу закладів освіти та культури, врегулювали механізм отримання жителями громади адміністративних послуг. Не розв'язали питання щодо утримання закладів охорони здоров’я.

У сільській раді сесійні засідання відбувались щомісяця.

За звітний період відбулось 11 пленарних засідань. Розробили та затвердили 14 Програм, відповідно до яких працювала сільська рада.

Завдяки цілеспрямованій роботі сільської ради та виконавчого комітету вдалося забезпечити нормальне функціонування освітніх закладів, закладів культури та медицини, покращити їх матеріально-технічний стан, покращити інфраструктуру сільських населених пунктів та досягти певних позитивних результатів у забезпеченні життєдіяльності громади.

Впродовж 2019 року провели 12 засідань виконавчого комітету, на яких прийняли 87 рішень.

Переважно це питання бюджету, освіти, охорони здоров’я, культури, соціального захисту, житлово-комунального господарства, благоустрою, інші.

Виконавчий комітет координує роботу відділів, підприємств та установ, що належать до комунальної власності територіальної громади. Безпосередню роботу по розгляду планових питань та звернень, підготовці проєктів рішень виконкому та сільської ради, контролю за виконанням прийнятих рішень в справах, віднесених до компетенції органів місцевого самоврядування здійснює сільська рада.

Для реалізації нових повноважень та завдань впродовж звітного періоду створювалися нові відділи, а саме створили гуманітарний відділ, а відділ фінансів та бухгалтерського обліку реорганізували у відділ фінансів і відділ бухгалтерського обліку та звітності, а також вносились зміни до штатної чисельності сільської ради. Провели 7 конкурсів на заміщення вакантних посад.

Робота сільської ради здійснюється відповідно до затверджених планів роботи виконкому та сільської ради (включаючи депутатський корпус) та завдань, що ставляться на планових нарадах у сільського голови, на яких розглядаються та вирішуються поточні питання і визначаються шляхи вирішення проблемних та перспективних питань.

Одним із пріоритетних напрямків діяльності виконавчого комітету сільської ради є робота зі зверненнями громадян та надання якісних адміністративних послуг.

З метою забезпечення конституційних прав і свобод громадян, розв'язання проблем, які турбують жителів сіл, розглянули 552 звернення, з яких 426 вирішили позитивно, на 120 дали роз’яснення і 6 відмовили. Заявники порушували такі питання: земельні, соціального захисту населення, надання матеріальної допомоги. Здебільшого порушені питання вирішували позитивно.

Всі звернення розглянули відповідно до чинного законодавства та в межах компетенції, надано необхідну допомогу. На питання, порушені у зверненнях, заявникам надавалися вичерпні, аргументовані та ґрунтовні роз’яснення.

Від установ, підприємств та організацій надійшло 1560 листів. Значна увага приділялася якості підготовки документів та дотриманню термінів їх виконання.

Коментар
26/04/2024 П'ятниця
26.04.2024